Уряд України отримав фінансову допомогу від Міжнародного валютного фонду.

Уряд України отримав фінансову допомогу МВФ
Уряд України отримав фінансову допомогу МВФ

Президент Дональд Трамп оголосив про введення мит на автомобілі та автозапчастини, що негативно вплине на деякі автовиробники, особливо тих, у яких відсоток автомобілів, проданих в США, зібраних за їх межами, є невеликим.

Наприклад, Volvo, Mazda, Volkswagen і Hyundai Motor, до яких входять бренди Genesis і Kia, імпортували принаймні 60% своїх продажів в США у 2024 році, зазначає S&P Global Mobility. 

У порівнянні, Ford, Honda, Stellantis і General Motors мають найбільше автомобілів, виготовлених ​​в США, показав звіт S&P Global Mobility. 

Трамп, який вважає мита засобом залучення податкових надходжень для фінансування своїх планів зі зниження податків, а також для підтримки відродження внутрішнього виробництва, оголосив у середу плани введення мит 25% на всі імпортовані авто. 

Він заявив, що ці мита, порівняно з попередньо оголошеними 2,5%, почнуть діяти 2 квітня, коли він планує оголосити про свої зворотні митні плани. 

КОЛИ ПОЧИНАТИ ПОКУПКУ АВТОМОБІЛЯ, РОБИТИ РЕМОНТ ИЗ-ЗА МИТ НА АВТО

Правительство Трампа у четвер заявило, що рішення президента про введення таких мит "захистить і зміцнить автомобільний сектор США". Влада аргументувала тим, що зарубіжні автомобільні компанії розширилися завдяки "недобросовісним субсидіям та агресивній індустріальній політиці", тоді як "виробництво в США затормозило". 

Однак, за даними звіту S&P Global Mobility за березень, хоча "дехто стверджує, що мита на автопромисловість можуть підвищити виробництво в США, лише GM, Ford і Stellantis мають запаси для збільшення виробництва в США, і автовиробникам не вдасться зробити таку ​​зміну швидко або з вигодою", - зазначається в звіті. "Перенесення виробництва також потребуватиме перенесення постачальників".

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР HYUNDAI MOTOR COMPANY ГОВОРИТЬ ПРО ІНВЕСТИЦІЇ НА СУМУ $ 21 МЛРД В США

Автомобільні експерти стверджують, що мита погіршать проблеми доступності, особливо оскільки жодні автомобілі не збираються або зібрані виключно з вітчизняних запчастин, зауважує Національна асоціація дилерів автомобілів. 

Щодо цін на автомобілі, їхні повсякденні зміни будуть залежати від різних ринкових факторів, крім мит, зазначає головний редактор Autotrader Брайан Муді. 

Також це може залежати від кількості моделей, що виготовляються в США порівняно з іншими країнами. Якщо виробник виготовляє одну модель в США, а інші за його межами, то вони можуть рівномірно підвищити ціни, щоб амортизувати мита, не особливо вплинувши на одну конкретну модель, - пояснив Муді. Це означає, що автовиробники можуть розподілити підвищення цін на кілька моделей, - зазначив Муді.

Ось розподіл автовиробників за відсотком імпортованих продажів:


Читайте також

Реклама