Нові правила ПриватБанку: які покупки можуть призвести до блокування картки.


Прес-служба ПриватБанку пояснила, чому картка клієнта була заблокована після спроби оплатити товар для тварин на суму 144 гривні.
Жінка-клієнтка ПриватБанку зіткнулася з блокуванням своєї банківської картки після того, як вона спробувала оплатити нашийники для свого кота у магазині ITbox. Банк визнав цю операцію як "високоризикову" та заблокував картку після проведення перевірки.
Будь-яка операція з карткою може проходити додаткову перевірку службою безпеки банку.
Крім того, ПриватБанк повідомив, що це рішення базувалося на умовах і правилах, які клієнт погоджується під час користування карткою. Банк має право блокувати використання картки при здійсненні ризикових операцій згідно своїх внутрішніх процедур і правил міжнародних платіжних систем.
Спроба оплати товару стала причиною двогодинної епопеї, яка включала верифікацію через службу підтримки, підтвердження особи по телефону, фотоверіфікацію та численні спроби входу в Приват24. У кінці кінців, картка була заблокована без можливості розблокування.
ПриватБанк запропонував клієнтці замовити нову картку через Приват24 і вказав, що її можна буде отримати відділенні банку або поштоматі Нової Пошти.
Нагадаємо, що деяким українцям банки знизять ліміти на грошові перекази у 2025 році.
Читайте також
- В Україні змінили правила перетину кордону: як виїхати після 1 червня
- Після пекельної спеки прийде різке похолодання: названо області, де зміниться погода
- В Україні з'являться банки на поштах та в супермаркетах: НБУ роз'яснив принцип роботи
- Пенсії та субсидії: у ПФУ повідомили про рекордні фінансові надходження
- The Atlantic: операція "Павутина" розлютила Трампа і поставила під сумнів військову допомогу Україні
- Ціни на какао розкололи швейцарський шоколадний ринок