Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Україна та Польща оптимізують перевезення пасажирів і вантажів
- Соціальне житло в Україні: ЄІБ проводить оцінку пілотного проєкту
- "Путін зробить величезну помилку": США готують санкційний "нокаут" для Росії
- Таємна дипломатія КНР: Пекін скасовує мита на деякі товари зі США
- "Єдину радість забрали": McDonald's позбавив українців улюбленого бургера - соцмережі вибухнули хвилею гніву
- Китай і країни Перської затоки: перспективи економічної співпраці