Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Мерц озвучив несподіваний пріоритет Європи щодо України
- Ціни на світло злетіли на 54% за день: експерт Попенко розповів про маніпуляції на енергоринку
- "Нас ваші проблеми не стосуються": українці можуть залишитися без води через конфлікт влади
- Путін пішов на ризик із Трампом: FT розкрив, чим це може обернутися для переговорів
- Українців чекають "сюрпризи" під час продажу нерухомості: кому загрожує податок у 18%
- Reuters порівняло ключові "мирні ініціативи" США та Росії