Хто має платити за переадресацію посилки: "Нова пошта" відповіла на скарги.


Компанія "Нова пошта" не планує обмежувати переадресацію посилок з оплатою при отриманні, незважаючи на численні скарги від підприємців. Відповідно до джерела інформації з "Хвилі", це стало відомо з відповідей представників компанії на скарги бізнес-клієнтів у соціальних мережах.
Основна проблема ініціаторів бізнесу полягає в тому, що отримувачі можуть змінювати адресу доставки посилок з оплатою без узгодження з відправником. Водночас витрати на цю послугу несе продавець, а не покупець, який вимагає таку переадресацію.
"Розуміємо ваші емоції, але хочемо зазначити, що ми не можемо наразі заборонити клієнтам переадресовувати посилки – кожний може мати власні обставини, що цього вимагають. Ми взяли ваші слова до уваги та розглянемо цю пропозицію", - відповіли представники "Нової пошти" на одну зі скарг.
Компанія відмовила у можливості переадресації за оплатою цієї послуги отримувачем: "Ми не можемо обмежити право отримувача самостійно замовляти переадресацію посилки, так само, як і зобов'язувати його сплачувати її одразу".
Аналіз
Із наданої інформації видно, що "Нова пошта" не має наміру встановлювати обмеження на переадресацію посилок з оплатою при отриманні, незважаючи на негативні відгуки. Компанія демонструє гнучкість та розуміння сторін, хоча підприємці вказують на порушення договірних зобов'язань. Загалом, питання щодо переадресації посилок залишається відкритим для обговорення та можливих змін у майбутньому.
Читайте також
- Логістика майбутнього — мережа з Україною, Молдовою та Румунією
- Ціни на зернові у липні — на якій культурі можна заробити
- Закриття різних видів карт в Ощадбанку — які діють правила
- Оренда чи покупка житла у Польщі — що вигідніше для українців
- Рівень добробуту ЄС — скільки часу піде на відбудову України
- Євро запровадять ще в одній країні — де це станеться з 1 січня