Актуалізація даних в Ощадбанку — хто і коли має пройти.

Актуалізація даних в Ощадбанку — хто і коли має пройти
Актуалізація даних в Ощадбанку — хто і коли має пройти
Клієнти Ощадбанку повинні регулярно оновлювати свої персональні дані, щоб зберегти доступ до послуг. Фінустанова надсилає вимогу щодо оновлення даних у 2025 році, зазначають у банку.
Згідно з правилами Національного банку України, частота оновлення відомостей залежить від ризику ділових відносин: клієнтам з високим ризиком потрібно оновлювати дані раз на рік, середнім — раз на три роки, а при відсутності підозр (один раз на пʼять років).

Процедура оновлення інформації для клієнтів

Громадяни можуть актуалізувати дані у відділенні банку або через "Ощад24". Потрібно відкрити повідомлення про оновлення, переглянути свою інформацію, підтвердити або внести зміни. Також у разі шахрайства клієнти повинні звертатися до кіберполіції.

Повідомлення від Ощадбанку нагадує клієнтам про важливість оновлення персональних даних для збереження доступу до банківських послуг. Вони також пояснили, як і де можна провести актуалізацію інформації, а також що робити у разі будь-яких підозрілих ситуацій.

Читайте також

Реклама